AccueilAccueil  PortailPortail  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  MembresMembres  GroupesGroupes  Connexion  

Partagez | 

Xbox live

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Jefgte
Aspirant
Aspirant

Masculin
Emploi : Dessinateur Projeteur

MessageSujet: Xbox live   Dim 12 Nov 2006, 16:22

salutation, lors de la configuration de la console au xbox live (console directement relié au modem)
dans systeme --> parametre reseau --> modifier les parametres

J'entre l'adresse IP et celui pour le "portail" normalement, par contre pour "masque de sous reseau" on me dit que le format doit etre:
xxx.xxx.xxx.xxx.
Ce que je fais mais la console me dit qie cela est eroné, que faire ? scratch merci bien.
Revenir en haut Aller en bas
kleinst
Amiral de la Flotte
Amiral de la Flotte

Masculin
Emploi : labo

MessageSujet: Re: Xbox live   Dim 12 Nov 2006, 16:25

Hmm pour l'IP tu te met en automatique, moi c'est ce que je fais.

Par contre tu as quoi comme modem?

PS, n'oublies pas de me donner ton gamertag pour que je te mette dans mes amis.

Invité

MessageSujet: Re: Xbox live   Lun 13 Nov 2006, 02:01

Vous pouvez jeter vos casseroles:
Citation :
PlayStation 3 goes on sale in Japan
Saturday, November 11, 2006 at 11:59 EST
TOKYO — Sony Computer Entertainment on Saturday started selling its long-awaited PlayStation 3 in Japan, with thousands of enthusiasts lining up for hours outside retail outlets in Tokyo. The PS3 will make its debut in the United States next Friday and in Europe next March. The PS3 features improved graphics and sound. It also has a DVD player which allows users to watch movies, and built-in bluetooth wi-fi Internet capability.

At Bic Camera's main outlet in Chiyoda Ward, the new console sold out soon after going on sale at 7 a.m. following a commemorative event with a countdown. More than 1,100 game enthusiasts waited in line at this outlet alone from 4 a.m.

"Please enjoy the next-generation entertainment to your heart's content," said SCE President Ken Kutaragi at the event.

"I want to enjoy the PS3's high image quality and ease of operation by buying another big-screen TV set," said a 35-year-old man who bought the console.

The PS3 launch marks the beginning of a real battle for game console makers and software companies, with the year-end holiday shopping season just around the corner.

But gamers are expected to have difficulty buying the PS3 for the immediate future as Sony, hit by technical problems in its production, has limited shipments for the first day of sale to only 100,000 units. The predecessor sold some 1 million units in Japan within three days of its launch.

In September, Sony Computer Entertainment announced shipment cuts of the PS3 due to a delay in mass production of a key component for the next-generation Blu-ray laser disc in the new game console system.

The company also had to delay the launch of the game console in Europe beyond the scheduled mid-November until early March next year.

The setback comes at a time when Sony, once a byword for quality, was struggling with a series of massive global recalls of defective Sony-made laptop batteries.

Before the production problems surfaced, Sony Computer Entertainment put off the launch from March to November because of a delay in finalizing specifications for the Blu-ray disc format.

Sony now aims to ship 6 million units of the PS3 worldwide by the end of March 2007.

The 60-gigabyte PS3, with an open price, is selling for around 60,000 yen. The 20-gigabyte version carries a suggested retail price of 49,980 yen, cut from an initially planned 62,790 yen in late September in a bid to compete with rival products.

Among other major game console makers, Microsoft Corp has recently put on sale a cheaper version of the Xbox 360, and Nintendo Co is set to offer a new console named Wii on Dec 2. The Xbox's cheaper version is priced at 29,800 yen and the Wii at 25,000 yen.
(Wire reports)
Jefgte
Aspirant
Aspirant

Masculin

MessageSujet: Re: Xbox live   Dim 19 Nov 2006, 19:31

Heuuu...

Fiston n'à pas reussi... scratch
Il demande à ses copains... scratch

Jef salut
kleinst
Amiral de la Flotte
Amiral de la Flotte

Masculin

MessageSujet: Re: Xbox live   Dim 19 Nov 2006, 20:24

Tu as quoi comme modem? un routeur?

Aspirant
Aspirant

Masculin

MessageSujet: Re: Xbox live   Dim 19 Nov 2006, 23:14

...Livebox de Wanadoo.

La console est directement branchée au Modem avec un cable Ethernet

scratch scratch scratch

Jef salut
kleinst
Amiral de la Flotte
Amiral de la Flotte

Masculin

MessageSujet: Re: Xbox live   Mar 05 Déc 2006, 16:40

La livebox c'est de la merde, tout le monde que je connait et qui ont wanadoo ne savent plus quoi en faire! Thumb down

Bravo France Telecom. Moi avec Cegetel je ne suis pas embêté... Mr. Green

Invité

MessageSujet: Re: Xbox live   Mar 05 Déc 2006, 19:11

kleinst a écrit:
La livebox c'est de la merde, tout le monde que je connait et qui ont wanadoo ne savent plus quoi en faire! Thumb down

Bravo France Telecom. Moi avec Cegetel je ne suis pas embêté... Mr. Green

c'est clair une sacré grosse merde, de mon côté l'ordinateur s'arrêtait et redemarrait tout seul...comme par magi Confused

vive la freebox Very Happy
kleinst
Amiral de la Flotte
Amiral de la Flotte

Masculin

MessageSujet: Re: Xbox live   Mar 05 Déc 2006, 19:16

Moi c'est un modem linksys acheté chez Conforama, jamais de problème, 2 ordinateurs plus la Xbox360 branchés dessus. thumright

Invité

MessageSujet: Re: Xbox live   Mer 06 Déc 2006, 01:38

Quand j'avais installe la Freebox chez ma mere (il y a qques annees), il y avait 25 virus sur le cd... ca craint quand meme!
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Xbox live   

Xbox live
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1